Alla inlägg den 20 augusti 2012

Av Tilda - 20 augusti 2012 21:32

Okej, hjälp mig nu! Vad vill ni läsa om? Kommer skriva om allmänna saker som skolan och vad jag gör ^^

Men som jag har skrivit förrut, jag skriver mycket! Noveller, berättelser, typ sånt. Absolut inga dikter, är lika poetisk som en mask (och förhoppningsvis är inte de särskilt poetiska).  

Det var egentligen den största frågan, antar jag, men säg vad ni tycker! Okej? Det är bara att lämna en kommentar så kommer jag anpassa mig efter era åsikter (om jag tycker om de då xD). 

Men ja, jag funderar på att lägga upp någon novell, men vi får se! ;) 



 


Fråga inte varför jag lade upp denna, det var en bild jag och mina kusiner gjorde med en app. Ni vet när man ska rita huvud och sen viker man så att någon annan får rita kropp osv.? Det var det iaf xD 



Av Tilda - 20 augusti 2012 21:03

HEJ!



Sådär ja. Nu var första dagen i högstadiet avklarad! :D Det verkar vara sjukt bra klass och snälla mentorer och lärare (av de jag har träffat då).

Men det är många långa lektioner, för att man inte ska behöva förflytta sig så mycket. Till exempel, imorgon ska vi ha B-språk i två timmar och fyrtiofem minuter, med ungefär två raster på tio minuter. 

Sen ska vi nog inte ha så många fler jättelånga lektioner imorgon, men ändå liksom. 

Men som sagt, klassen verkar bra, alla verkar snälla och scyssta, så jag tror att vi kommer få en bra tid tillsammans! 

Btw, jag fick ett underskåp (D:) Tror jag kommer få ryggont efter denna veckan, man måste ju böja sig ner varje gång... Längtar till åttan när vi byter ^^ GUD, vad jag ska reta mina två kompisar som har över... 

Vi har fått en rundtur på skolan, och ärligt talat oroar jag mig inte för att jag inte ska hitta. Det verkar vara ganska enkelt. 

Och vi fick glass! :D Jag gillar den skolan...


När började ni och hur var er första dag? :)

Tidigare månad - Senare månad

Sök i bloggen

Presentation

Hej!
Jag heter Tilda och är 13 år. Här kommer jag skriva om mitt liv och om böcker och filmer som jag tycker om. Lite allt möjligt, helt enkelt.
Jag gillar Twilight, HP, THG, PLL, Starkid, och mycket mer.
Tack för att du kikade in på min blogg! Kram!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<<
Augusti 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards