Alla inlägg den 5 augusti 2012

Av Tilda - 5 augusti 2012 22:03

Tjolahopp! (visst är jag lustig ;))



Jag är så glad över att hösten snart kommer, det betyder att alla bra tv-serier som tog paus över sommaren har börjat igen! Till exempel Once Upon A Time. Min mamma och jag började kolla på serien i höstas, var det väl? Iaf kollade vi på den tills det slutade sändas och den tog en paus. Och nu ska det börja igen! :D

Sen är det ju också fångarna på fortet, Grimm (tror jag), och flera serier som ni säkert har bättre koll på än vad jag har!

Jag är i alla fall glad över detta, eftersom vi har väntat på Once Upon A Time väldigt länge nu och är spända över vad som ska hända. Har ni sett det någon gång?

Av Tilda - 5 augusti 2012 14:13

Insåg i morse att det bara är två veckor kvar av sommarlovet! :o Jag har helt förlorat tidsuppfattningen, och snart börjar skolan igen! Detta året blir allt nytt. Ny skola, betyg, nytt system med läxor, mentorer, klassrum, skåp m.m Och jag blev helt förfärad xD Plötsligt vill jag nästan tillbaka till min gamla lilla skola där man hade en och samma lärare i nästan allt, inga betyg, inga skåp, man kände alla lärare och man visste vilka de flesta var. Nu blir det en ny skola med nya personer, and I'm scared!! D:

Haha, nej, det är jag kanske inte då. Skolan är jättebra, min kusin går där och jag har hamnat i samma klass som mina bästisar. Men ändå, det kommer bli drama. Just sayin'. Känner det på mig, fast egentligen, vems liv är helt perfekt med kompisarna och sånt? Tror säkert att nästan alla känner igen sig när jag säger att det inte alltid är så lätt att vara en tonårstjej ^^ Har jag rätt kanske?

Av Tilda - 5 augusti 2012 13:43

Om jag nu har några läsare, vad vill ni att jag skriver om?

Kommer kanske göra några boktips och filmtips och sådant, men vad vill ni mer att jag ska skriva om?

Har aldrig bloggat förut, och skulle behöva tips från er! :D Ni kan ju läsa om mina intressen i presentationen.

Tack på förhand! Kram!


   Här får ni en bild på Starkid, bara för att de äger!


Av Tilda - 5 augusti 2012 13:21

11.30: Gick upp.

12.00: Ätit frukost och hämtat mobilen för att sedan sätta mig vid datorn.

13.25: What do you think I'm doin?


Jag vet, jag är social.

Har faktist tänkt läsa Eragon, eftersom jag har sagt att jag ska läsa mer i den i flera dagar, men sen antingen fastnat vid datorn eller mobilen. ^^

Imorgon kommer det gäster som ska stanna över natten, så jag kommer inte få vara så osocial som jag är nu. Bara ett par dagar har jag fått njuta och fått min dagliga dos av internet, eftersom jag var på Öland xD

Nej men jag överlever :)


Just nu tittar jag på Starkid, om ni har hört talas om det? Annars borde ni söka på starkid på youtube och titta på deras musikaler! De är sjukt roliga :D

Jag är jätteglad över att de har gjort en ny musikal, AVP3D:AVPSY. De ska framföra den på Leaky Con om några dagar, så jag hoppas verkligen att de lägger upp den på youtube! Kommer nog bli deprimerad om jag inte får se den!

Vad tycker ni om Starkíd, om ni har sett någon av deras projekt?

Tidigare månad - Senare månad

Sök i bloggen

Presentation

Hej!
Jag heter Tilda och är 13 år. Här kommer jag skriva om mitt liv och om böcker och filmer som jag tycker om. Lite allt möjligt, helt enkelt.
Jag gillar Twilight, HP, THG, PLL, Starkid, och mycket mer.
Tack för att du kikade in på min blogg! Kram!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<<
Augusti 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards