Alla inlägg den 14 augusti 2012

Av Tilda - 14 augusti 2012 15:04

Idag är det ingen vanlig dag, eftersom det är min bästis födelsedag! :D Hon heter Ellen och är sjukt underbar!


Vi började vara med varandra i trean, och sen dess har det bara flytit (säger man flytit eller flutit? o.o) på och det dröjde inte länge innan vi var bästisar.

Vi har varit ovänner såklart, ibland har vi varit förbannade på varandra, men vi har alltid hittat tillbaka till varandra igen. Jag kan prata med henne om ALLT och jag vet att hon aldrig kommar svika mig, som jag aldrig kommer svika henne. Hon är värd det bästa, så många gånger som hon har muntrat upp mig och tröstat mig när jag har varit ledsen. Jag kommer aldrig kunna återgälda de gångerna, hur många gånger jag än tröstar henne när hon är ledsen. Hon betyder allt för mig och jag hoppas verkligen att hon får det bäst idag!


Jag älskar dig Ellen, du är söt, underbar, perfekt, awesome, rolig (med sjuk humor), galen, fantastisk... jag kan hålla på hur länge som helst! Du betyder allt! ♥

Av Tilda - 14 augusti 2012 14:59

Hejsan svejsan (försöker komma på en ny hälsning varje dag, börjar bli desperat)!


Idag har jag varit ensam hela dagen (förutom lunchen) och bara slappat. Jag kollade på En Julsaga, ni vet den nya animerade som Jim Carrey gör rösten till? Kände att det verkligen var rätt årstid för den, men till mitt försvar fanns det inget bättre på teve.


Sen har jag inte gjort så mycket mer, suttit vid datorn. Jag känner mig hemskt social här, ensam med min dator.

Har börjat kolla på den fjärde säsongen av Merlin (som jag inte visste fanns för några dagar sen) och när jag går in på sidan där man kan se serier och filmer, ser jag att det finns en femte (o.O)! Känner att jag har missat saker här ;)

Ja, det är vad jag har gjort och planerar att göra idag. Hoppas ni har det roligare än jag ^^

Tidigare månad - Senare månad

Sök i bloggen

Presentation

Hej!
Jag heter Tilda och är 13 år. Här kommer jag skriva om mitt liv och om böcker och filmer som jag tycker om. Lite allt möjligt, helt enkelt.
Jag gillar Twilight, HP, THG, PLL, Starkid, och mycket mer.
Tack för att du kikade in på min blogg! Kram!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<<
Augusti 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards