Direktlänk till inlägg 17 december 2012

AVP3D:AVPSY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Av Tilda - 17 december 2012 18:54

OMG I'M SO EXCITED!!!

Nu har ju manuset till A Very Potter Senior Year kommit ut och jag läser det just nu (när jag borde plugga)! Samtidigt lyssnar jag på musiken via youtube, orkar inte ladda ner soundtracket ^^  EDIT: Tack vare Fanny (som nog kommer läsa detta) kan jag ladda ner det så TACK SÅ JÄTTESUPERDUPERMYCKET FANNY! ;) (inte alls hyper)


IT'S AWESOME. Har inte läst alls mycket än, men än så länge är det bäst, och jag längtar verkligen till när musikalen läggs upp på yt. 

Det verkar vara så bra sånger, och jag kommer säkert lipa när jag har läst klart manuset. För detta är ju den sista A Very Potter Musical (säger man så?). Jag vill inte att det ska ta slut ju! ^^

Men nu läser jag det i vilket fall som helst, och det blir bara bättre och bättre. Så ja, it's the most wonderful thing I've ever read (nästan). 

Känner mig engelsk idag xD 



 

 
 
Fanny

Fanny

17 december 2012 20:22

Oj, är jag så förutsägbar :P Hahah, nejmen, no problems at all! :3

http://radioflacka.blogg.se

Tilda

17 december 2012 22:41

Haha, ja ^^
Tack igen! Du fick mig att känna mig som en riktig Starkid-nörd! :3 *best feeling ever*
Gillar din blogg förresten!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tilda - 18 december 2012 20:49


Tjolahoppsan!    Glömde att skriva om vad jag gjorde igår, så nu kommer dagens händelser och gårdagens :) Vi gjorde ju bilar i tekniken, så igår hade vi race. Jag kom typ trea eller nåt konstigt. Men vår bil borde vunnit. Just sayin' xD Nej m...

Av Tilda - 17 december 2012 19:45

I lördags fyllde mamma år! :D Väckte henne med paket (body butter med doften olive) och sen hade jag gjort frukost henne. Det var en sån där spontan idé från kvällen innan så det blev inte så värst avancerat. Det blev två mackor, kaffe, en liten ost,...

Av Tilda - 17 december 2012 17:25


Nu var det ett litet tag sen, men ska försöka blogga lite oftare nu! :)   Det har hänt ganska mycket på sista tiden, antar jag. Men jag orkar inte skriva om allt så jag skriver helt enkelt om det jag har lust!    Förra veckan hade vi spanskap...

Av Tilda - 11 november 2012 19:44

Vi skulle då skriva en dikt om sig själv på engelska. Och jag hade typ hjärnsläpp men jag fixade det till slut! Skriv gärna att den suger, för jag vet att den inte är bäst. Men jag älskar slutet och all randomness så ja... Here we go!      My n...

Av Tilda - 11 november 2012 19:35

Såg ju Water for Elephants med mina vänner så nu gör jag en recension!    Det handlar om Jacob Jankowski. Han har det bra med sin familj, de lever gott, han går en bra utbildning som veterinär. Men på examen får han ett besked som förändrar hans ...

Sök i bloggen

Presentation

Hej!
Jag heter Tilda och är 13 år. Här kommer jag skriva om mitt liv och om böcker och filmer som jag tycker om. Lite allt möjligt, helt enkelt.
Jag gillar Twilight, HP, THG, PLL, Starkid, och mycket mer.
Tack för att du kikade in på min blogg! Kram!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012
>>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards