Alla inlägg den 18 december 2012

Av Tilda - 18 december 2012 20:49

Tjolahoppsan! 


Glömde att skriva om vad jag gjorde igår, så nu kommer dagens händelser och gårdagens :)

Vi gjorde ju bilar i tekniken, så igår hade vi race. Jag kom typ trea eller nåt konstigt. Men vår bil borde vunnit. Just sayin' xD

Nej men jag är nöjd över den, som sagt. 

Sen hände det väl inte så mycket mer igår antar jag c:


Idag det varit en vanlig dag, typ. Vi hade julbord i skolan. Det var väl okej, antar jag. 

På spanskan fick vi reda på betygen och så kollade vi på halva the Hunger Games. It was awesome xD Vår spanspalärare är bäst innan lov och sånt. 

Sen hade vi bara SO och engelska, men där var det inget speciellt. Vi fick reda på betygen i engelska och svenska, och där blev jag också nöjd! :)

Och nu har jag pluggat osv. 

Men gud vilket roligt inlägg xD Hahah, ni får lite bilder bara för det. 


         


Tidigare månad - Senare månad

Sök i bloggen

Presentation

Hej!
Jag heter Tilda och är 13 år. Här kommer jag skriva om mitt liv och om böcker och filmer som jag tycker om. Lite allt möjligt, helt enkelt.
Jag gillar Twilight, HP, THG, PLL, Starkid, och mycket mer.
Tack för att du kikade in på min blogg! Kram!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012
>>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards