Direktlänk till inlägg 11 november 2012

Helgen! :D

Av Tilda - 11 november 2012 18:24

I fredags så firade jag mina två kompisars födelsedagar! Jag gav min ena kompis ett presentkort och till min andra så köpte jag godis från lagerhaus och en sån där earcuff eller vad de nu heter. Har själv inte hål i öronen så jag håller inte koll på sånt. Men de blev nog glada! Vi kollade på Water for Elephants för att sedan göra dubbade filmer (en tjej filmade och pratade medan de andra gjort gester och munrörelser), det var såå kul! Det var precis som i sexan (tyvärr så förändras folk).


Igår så gjorde jag läxorna då (bl.a. en dikt som blev usel, fast jag är ändå nöjd :3 Man skulle berätta om sig själv xD), det var mindre kuligt. 

Sen på kvällen så firade vi min gudmor och hennes son. Hennes son fyllde år igår och min gudmor på måndag. Det var okej. Även om jag inte kände någon. Fast det fanns folk som tydligen kände mig... :S


Idag så gick jag upp vid tio efter att ha kollat på Merlin (missade ju avsnittet igår). Sen åkte pappa och jag till Siba och köpte datorväska för jag tänker INTE ha ryggsäcken som vi fick... Vi letade ett tag innna vi hittade någon. Den som jag hade tittat ut fanns i alla storlekar förutom den enda jag skulla ha... -.- Vi köpte USB-minnen också. Så jag blev glad :3

Sen åkte vi till mormor och morfar för att fira farsdag. Och sen åkte vi hem för att pappa skulle komma (ja, mina föräldrar är skilda) och fira farsdag. Så det var en ganska rolig dag, hur trött jag än var. Och är. 

Men nu ska jag nog bara göra... någonting... roligt... typ... JAG VILL HA POPCORN MED GRILLKRYDDA. Förlåt för min randomness men min vän Emilia (<3) älskar det och jag har aldrig smakat så jag är nyfiken om man säger så ;D 

But why not introduce you to my family? :D

Jag är den gula då (Tildus ;)), Ellen är den blå tjocka (hon kallas den bå bumbien), Emilia är den rosa (och kallas därför den rosa bumbien), Tilde är den bruna (no nickname), Annie är den med glasögon och Nellie är den bruna!

That's my beloved family xD (mogna, jag vet)  



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tilda - 18 december 2012 20:49


Tjolahoppsan!    Glömde att skriva om vad jag gjorde igår, så nu kommer dagens händelser och gårdagens :) Vi gjorde ju bilar i tekniken, så igår hade vi race. Jag kom typ trea eller nåt konstigt. Men vår bil borde vunnit. Just sayin' xD Nej m...

Av Tilda - 17 december 2012 19:45

I lördags fyllde mamma år! :D Väckte henne med paket (body butter med doften olive) och sen hade jag gjort frukost henne. Det var en sån där spontan idé från kvällen innan så det blev inte så värst avancerat. Det blev två mackor, kaffe, en liten ost,...

Av Tilda - 17 december 2012 18:54


OMG I'M SO EXCITED!!! Nu har ju manuset till A Very Potter Senior Year kommit ut och jag läser det just nu (när jag borde plugga)! Samtidigt lyssnar jag på musiken via youtube, orkar inte ladda ner soundtracket ^^  EDIT: Tack vare Fanny (som nog ko...

Av Tilda - 17 december 2012 17:25


Nu var det ett litet tag sen, men ska försöka blogga lite oftare nu! :)   Det har hänt ganska mycket på sista tiden, antar jag. Men jag orkar inte skriva om allt så jag skriver helt enkelt om det jag har lust!    Förra veckan hade vi spanskap...

Av Tilda - 11 november 2012 19:44

Vi skulle då skriva en dikt om sig själv på engelska. Och jag hade typ hjärnsläpp men jag fixade det till slut! Skriv gärna att den suger, för jag vet att den inte är bäst. Men jag älskar slutet och all randomness så ja... Here we go!      My n...

Sök i bloggen

Presentation

Hej!
Jag heter Tilda och är 13 år. Här kommer jag skriva om mitt liv och om böcker och filmer som jag tycker om. Lite allt möjligt, helt enkelt.
Jag gillar Twilight, HP, THG, PLL, Starkid, och mycket mer.
Tack för att du kikade in på min blogg! Kram!

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards