Direktlänk till inlägg 17 december 2012

Nämen hejsan :3

Av Tilda - 17 december 2012 17:25

Nu var det ett litet tag sen, men ska försöka blogga lite oftare nu! :)


Det har hänt ganska mycket på sista tiden, antar jag. Men jag orkar inte skriva om allt så jag skriver helt enkelt om det jag har lust! 


Förra veckan hade vi spanskaprov, och guess what? Jag fick ett freakin' A!! :D Och sen kollade vi på lejonkungen på spanska. Om jag inte hade sett den innan när jag var liten skulle jag inte fattat någonting xD Hahah, men det var gossigt! 

Sen har det inte hänt något speciellt mer den veckan, eller jo. Vi fick tillbaka vårt matteprov, tror jag fick C på det. Kunde gjort bättre med att beskriva vad man gjorde, även om jag tyckte att jag gjorde det bra 

^^

Snart ska vi få betygen (på fredag) och jag är så sjukt nervös! Fick betygen för SO idag och jag är sjukt stolt :D 

Nu måste jag skriva på Bilens Historia til tekniken och plugga spanska och engelska.. SO FUNNY, MY BELLY HURTS FROM ALL THE LAUGHING... not. 

Vi har gjort bilar i tekniken, blev riktigt nöjd. Vi arbetade två och två och den skulle ha motor och så. Det blev jättebra! ^^


Klicka för större bild :)     


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tilda - 18 december 2012 20:49


Tjolahoppsan!    Glömde att skriva om vad jag gjorde igår, så nu kommer dagens händelser och gårdagens :) Vi gjorde ju bilar i tekniken, så igår hade vi race. Jag kom typ trea eller nåt konstigt. Men vår bil borde vunnit. Just sayin' xD Nej m...

Av Tilda - 17 december 2012 19:45

I lördags fyllde mamma år! :D Väckte henne med paket (body butter med doften olive) och sen hade jag gjort frukost henne. Det var en sån där spontan idé från kvällen innan så det blev inte så värst avancerat. Det blev två mackor, kaffe, en liten ost,...

Av Tilda - 17 december 2012 18:54


OMG I'M SO EXCITED!!! Nu har ju manuset till A Very Potter Senior Year kommit ut och jag läser det just nu (när jag borde plugga)! Samtidigt lyssnar jag på musiken via youtube, orkar inte ladda ner soundtracket ^^  EDIT: Tack vare Fanny (som nog ko...

Av Tilda - 11 november 2012 19:44

Vi skulle då skriva en dikt om sig själv på engelska. Och jag hade typ hjärnsläpp men jag fixade det till slut! Skriv gärna att den suger, för jag vet att den inte är bäst. Men jag älskar slutet och all randomness så ja... Here we go!      My n...

Av Tilda - 11 november 2012 19:35

Såg ju Water for Elephants med mina vänner så nu gör jag en recension!    Det handlar om Jacob Jankowski. Han har det bra med sin familj, de lever gott, han går en bra utbildning som veterinär. Men på examen får han ett besked som förändrar hans ...

Sök i bloggen

Presentation

Hej!
Jag heter Tilda och är 13 år. Här kommer jag skriva om mitt liv och om böcker och filmer som jag tycker om. Lite allt möjligt, helt enkelt.
Jag gillar Twilight, HP, THG, PLL, Starkid, och mycket mer.
Tack för att du kikade in på min blogg! Kram!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012
>>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards