Alla inlägg den 13 augusti 2012

Av Tilda - 13 augusti 2012 11:37

Som ni kanske vet, så har det ju varit Leaky Con i Chicago de här dagarna, jag tror att det är slut nu, men ändå. Det skulle varit awesome om jag hade varit där, tänk att få träffa alla Starkids! Jag menar omg, that's a dream coming true!

Och de framförde deras nya musikal (och sista hp-musikal) AVP3D:AVPSY, vilket betyder för er som inte vet: A Very Potter 3D:A Very Potter Senior Year! Jag har absolut ingen aning om de kommer lägga ut den på youtube, för de som inte kunde komma, men jag hoppas det! Om inte så blir jag bokstavligt talat galen (om jag inte redan är det, då).


Jag läste på en sida att det kan finnas en möjlighet att Leaky Con 2013 kommer hållas i London! :D Kan ni fatta det? I Europa, bara någon timme dit med flyg! Dock vet jag inte säkert om det blir så, men om det hålls i London... GUD, JAG SKA DIT!  :D Måste bara övertala mamma och börja spara pengar :3



 

Av Tilda - 13 augusti 2012 11:26

Kollade ni på det igår? Det gjorde jag och typ skrek av lycka när Batman och Robin kom (Starkid-lycka)! Var det bara jag som märkte att Batman hade ölmage?


Sen kom Peter Pettigrew också! Och ja, jag är medveten om att det var skådisen, men jag kommer inte på vad han heter x)

Sen när de dom spelade Imagine och John Lennon dök upp ♥

Bara en fråga, är Jessie J brittisk? :o Trodde att det bara skulle vara brittiska kändisar, men är verkligen hon och Taio Cruz brittiska? Blev glatt förvånad, i vilket fall som helst!

Sen blev jag besviken på att de inte filmade Sveriges trupp, ville ju se handbollskillarna ^^ Men jag överlever nog, ändå. Det var jättecoolt i vilket fall som helst, önskade att jag kunde varit där!

Kollade ni på det igår?

Av Tilda - 13 augusti 2012 11:20

Hejsan hoppsan!


Nu är det så här att jag är ensam hemma och har hemskt tråkigt. Så kan ni tipsa om några bra bloggar som ni läser? Jag läser gärna era, eller någon annans, det spelar ingen roll, bara något jag kan göra :3



Iaf så är jag ensam hemma och ska snart äta. Det blir pizza rester från igår, mumma C: Är döhungrig, men orkar inte gå och hämta något, lata lilla jag! Kollar på Harry Potter medan jag sitter vid mugglis (mugglarportalen) och nördar.

Btw, har ni någonsin blivit kallade för hp-lejon? Det har nämligen jag! *stolt tjej* ^^ tjejen som skrev det förklarade att det var hp + Gryffindor, så om man är Hufflepuffare (som jag möjligen är), blir det hp-grävling då? Eller hp-orm om man är i Slytherin? Kan man inte bara kallas Nagini då? xD

Nej, men vad roligt, nu fick ni ta del av mitt meningslösa hp-snack.

Voldemort's out!

Av Tilda - 13 augusti 2012 10:00

Hej! :D


Såg ni på handbollsfinalen? Såg halva ungefär, det var så spännande! Jag blir aldrig sån som jag var igår, typ nästan skriker (okej, jag kanske överdriver lite) när Sverige gör mål.

Det var så nära och så synd att Frankrike vann. Sverige var ju bara några mål ifrån, vilket störde alla i huset. Men egentligen, är inte det bara ett tecken på att Sverige äger? För de spelade ju faktiskt sjukt bra mot Frankrike, även om de kanske var en aning bättre. Sen var dommarna jobbiga, de störde jag mig också på! Hehe, jag stör mig ofta på grejer.


Men det var sjukt bra jobbat Sverige! :D Grattis till silver! ♥


 

Tidigare månad - Senare månad

Sök i bloggen

Presentation

Hej!
Jag heter Tilda och är 13 år. Här kommer jag skriva om mitt liv och om böcker och filmer som jag tycker om. Lite allt möjligt, helt enkelt.
Jag gillar Twilight, HP, THG, PLL, Starkid, och mycket mer.
Tack för att du kikade in på min blogg! Kram!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<<
Augusti 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards