Alla inlägg den 7 augusti 2012

Av Tilda - 7 augusti 2012 01:09

Sorry! Sämst uppdatering, jag vet, men vi har gäster och då är det ganska svårt att vara social med internet. Så, ja, det har inte blivit något inlägg idag (igår, när jag kollar på klockan).


Men idag så åkte vi till ett köpcenter och handlade lite. Jag köpte en bok (boknörd) och Sims 3 rampljuset, som jag har velat ha typ hur länge som helst, och nu helt plötsligt kommer det två till! Det går fort!

Så där rök månadspengen ;)


Sen grillade vi hos mina kusiner och hade mysigt, tills vi blev trötta och betedde oss som zombies. Vi barn halvsov, och de vuxna insåg att det var dags att åka hem!


Och nu ligger jag här i sängen, så god natt! Kram!

Tidigare månad - Senare månad

Sök i bloggen

Presentation

Hej!
Jag heter Tilda och är 13 år. Här kommer jag skriva om mitt liv och om böcker och filmer som jag tycker om. Lite allt möjligt, helt enkelt.
Jag gillar Twilight, HP, THG, PLL, Starkid, och mycket mer.
Tack för att du kikade in på min blogg! Kram!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<<
Augusti 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards