Alla inlägg den 23 september 2012

Av Tilda - 23 september 2012 17:45

OMG. IDAG GÄLLER DET. WILLIAMS LISTA HAR PREMIÄÄÄÄR!! :DDD

Är typ värsta hyper och vill bara att det ska gå en timme och en kvart! För er som inte vet men som vill veta: Det är 19.00 på Svt:s hemsida (tror jag?). Har väntat i typ två veckor (I know, I'm lucky to be alive...) och med mitt sjukt dåliga tålamod är jag jätteglad nu! :D 


Men ja, det är ikväll då, klockan sju så DU SKULLE BARA VÅGA MISSA DET! Haha, nej men för alla Willibers är detta ett måste, för er andra... ni borde bli Willibers. 


 

Av Tilda - 23 september 2012 17:26

Som ni läste så såg jag på En oväntad vänskap igår, och den var ganska bra! Den handlar om rullstolsbundna Philippe söker efter en assistent. Han är förlamad från hals till tå och behöver hjälp med nästan allt. Han anställer den inte så seriösa Driss som får en provmånad. En annorlunda vänskap börjar växa mellan de båda. 


Den kanske inte låter superbra, men den är både rolig och allvarlig på samma gång. Den är jättebra och jag ger den 4/5 poäng. (heh, gillar att sätta betyg ;))


detta är omslaget då, Philippe är han till vänster i hörnet och Driss i det högra.       



Av Tilda - 23 september 2012 16:31

Ja, dagarna har flutit på som vanligt, och för att inte tråka ut er som jag brukar så.... Äsch, jag vet inte... Det händer inget i mitt liv känner jag xD 

Nej men ärligt talat så skulle jag uppskatta om ni skrev vad ni vill läsa om... För just nu känner jag att det är lite smått tråkigt här på bloggen! 

Men iaf, mamma, jag och hennes jobbarkompis (säger man så?) gick på bio igår. I fredags köpte Ellen och jag godis på håltimmen, hoppas innerligt att chokladen inte har smält i skåpet xD 


Men iaf så gick vi på bio då, det var "En oväntad vänskap". Den var jättebra! Lite svårt att förklara vad den handlade om, kanske gör det sen.

Sen hyrde vi film, och jag valde Dark Shadows, The Avengers och The Dictator. Har studiedag imorgon, så jag hoppas att det är bra filmer! Annars får jag kolla på Sagan om de två tornen eller vad den nu heter. Men ja, det blir nog bra! :) 

För att inte tråka ut er ännu mer sätter jag stopp här och ger er en random bild. (bild på mig kommer kanske, måste faktiskt prata med mamma om det, och hon vet inte ens att jag har blogg xD)

Gjorde bilden när jag hade tråkigt, och vet att den kanske inte ser bra ut, men ja...



 

Sök i bloggen

Presentation

Hej!
Jag heter Tilda och är 13 år. Här kommer jag skriva om mitt liv och om böcker och filmer som jag tycker om. Lite allt möjligt, helt enkelt.
Jag gillar Twilight, HP, THG, PLL, Starkid, och mycket mer.
Tack för att du kikade in på min blogg! Kram!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards