Alla inlägg den 2 september 2012

Av Tilda - 2 september 2012 20:05

Tjenixen! 



Idag har jag KÄMPAT. Jag har lärt mig Safe and Sound på piano! :D Haha, sjukt stolt! Hehe, nej men det tog tid om man säger så! 


Sen kom mina kussar och resten av släkten för att äta våfflor. Det var riktigt gott, faktiskt! Och jag tror att jag faktiskt har lärt mig att äta grädde :3 Men det var kul! 


Nu kollar jag på Solsidan. Är det bara jag som tycker att det ibland blir så pinsamt att det blir jobbigt så att man vill blunda? Det är det jag inte gillar med serien, även om den för övrigt är rolig. Jag kanske är den enda, men ja, jag känner ofta så med komedier... 

Nu har jag pluggat lite inför imorgon eftersom det faktiskt är skola imorgon D: *fasa*

Får se om jag överlever en vecka till i skolan xD 


Imorgon börjar pianolektionerna också! :D *happy girl*


Natti natti! ♥

Sök i bloggen

Presentation

Hej!
Jag heter Tilda och är 13 år. Här kommer jag skriva om mitt liv och om böcker och filmer som jag tycker om. Lite allt möjligt, helt enkelt.
Jag gillar Twilight, HP, THG, PLL, Starkid, och mycket mer.
Tack för att du kikade in på min blogg! Kram!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards