Alla inlägg den 14 september 2012

Av Tilda - 14 september 2012 18:02

Hallå hallå (som en viss kille i min klass säger)



Ja, skolan har hållt på i veckan som vanligt. Vi simmade med klassen (yeeey...) och jag har läst ut en bok. Frestad, sjätte serien i House of Night! Den är F.A.N.T.A.S.T.I.S.K Jag får inte nog av serien, och när jag väl börjat med en bok så kan jag verkligen inte sluta läsa den, på kvällen, morgonen, under tiden då jag borde göra läxor.... Men serien är jättebra! Ni borde läsa den om ni inte redan har gjort det ;)


Men ja, jag har ganska många läxor som tar upp min tid och jag är allmänt trött hela tiden. Men ja, man får tyvärr inte ledigt pga det.

Jag har fått beröm! (omg, yes, it's true...) Min engelska lärare sa att min bokredovisning av en Agatha Christie bok på eng var jättebra! Hon sa att det var A på gymnasienivå! ^^ Ska man tro henne? Haha, men jag blev sjukt stolt faktiskt, det borde jag vara enligt mig. Hon tyckte att jag var jätteduktig. Så ja, nu när hon berömde mig kommer jag säkert börja skriva på engelska igen... o.o Gjorde en novell, men raderade den, den blev alldeles för töntig.

Men ja, kanske man ska testa på en liten text på engelska när man har tid? Får se hur det blir.


Men ja, det var lite om dagarna som har gått, gör fler inlägg snart!

Sök i bloggen

Presentation

Hej!
Jag heter Tilda och är 13 år. Här kommer jag skriva om mitt liv och om böcker och filmer som jag tycker om. Lite allt möjligt, helt enkelt.
Jag gillar Twilight, HP, THG, PLL, Starkid, och mycket mer.
Tack för att du kikade in på min blogg! Kram!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards