Alla inlägg den 27 oktober 2012

Av Tilda - 27 oktober 2012 12:20

Morsning! Hur mår ni idag då? 

Själv ska jag iväg ikväll, så mamma ska laga mat (alla ska ha med sig något) och jag ska väl inte göra så värst mycket. Skriva lite kanske. 

Började skriva på en novell igårkväll. Handlar om en tjej som typ... ja det är nästan allt jag har kommit på. Hennes mamma har hon inte sett på länge, hennes pappa är alkoholist och hon är typ mobbad i skolan. Sen ska hennes liv förändras, men jag vet inte hur eller varför än :) Kommentera om ni vill att jag ska lägga upp delar av den! Just det, den är på engelska också ;) 

Men ja, jag skaffade Shutter Island igår för 60 kronor på Willys, billigt och bra. Så nu ska jag kolla på slutet av filmen, och enligt min kompis kommer jag inte fatta ett skit. Men det blir gött. 


Och så vill jag säga grattis till en underbar person på juliasidan och även om hon nog inte kommer se det här så: Grattis på födelsedagen Emmy! 

Emmy är en sjukt fin och rolig person som fått mig att skratta flera gånger, trots att det är över nätet. Hon är en fantastisk författare och fotograf (enligt mig då) och jag hoppas att hon får den bästa dagen någonsin! Så ja, grattis! ♥♥♥


  (inte min bild)

Sök i bloggen

Presentation

Hej!
Jag heter Tilda och är 13 år. Här kommer jag skriva om mitt liv och om böcker och filmer som jag tycker om. Lite allt möjligt, helt enkelt.
Jag gillar Twilight, HP, THG, PLL, Starkid, och mycket mer.
Tack för att du kikade in på min blogg! Kram!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards