Alla inlägg den 3 oktober 2012

Av Tilda - 3 oktober 2012 17:04

Jag har då äntligen hittat pewdiepie! Det är en kille som typ har hur många miljoner visningar på youtube som helst. Nej men jag vet inte hur många. Han snackar typ bara på engelska, men han är svensk trots allt. Blev sjukt förvånad när han började snacka svenska helt plötsligt... o.o

Men ja, han är sjukt rolig i vilket fall som helst. Jag brukar kolla på hans videor innan jag går och lägger mig (huge misstake) Börjar alltid asgarva och kan inte sova. Han gör mycket tv-spels relaterade videor. Oftast läskiga spel, fast han gör de sjukt roliga! (men ändå läskiga) Men han är sjukt rolig, så sök på youtube och njut! :D

Här är en av mina "favoritvideos" (omöjligt att faktiskt välja) som han har gjort! http://www.youtube.com/watch?v=yDzqpXA_h6Q&feature=fvwrel


Kolla in om du inte har gjort det innan! :D

 

Av Tilda - 3 oktober 2012 16:55

Jag suger seriöst på att blogga. Har världens sämsta uppdatering och det känns som om jag skyller på skolan hela tiden, även om det är den som sätter stopp för bloggandet. Men ja...


Hade NO-prov idag! Det gick förhoppningsvis bra. Var i skogen också med klassen, det var väl okej. Getingar attackerade mig och mina oreos... Min bästis tyckte jag verkade sur och visade det, men i själva verket var jag bara trött på hennes skitsnack om folk i klassen. Just då hatade hon två killar i klassen. En av de hade råkat tappa deras kokvatten när han skulle hälla upp vattnet i muggar. De flesta fick på sig och min bästis fick en liten droppe i ögat. Visst, det var synd om henne, men hon kan ju inte hata killen för det lilla? Han tappade ju inte den med flit för att en droppe sedan skulle komma i hennes öga, han RÅKADE tappa den. Så visst, jag var kanske frånvarande, men jag var inte sur.

Men ja, för att detta inlägget inte ska bli för långt... BYE!

Sök i bloggen

Presentation

Hej!
Jag heter Tilda och är 13 år. Här kommer jag skriva om mitt liv och om böcker och filmer som jag tycker om. Lite allt möjligt, helt enkelt.
Jag gillar Twilight, HP, THG, PLL, Starkid, och mycket mer.
Tack för att du kikade in på min blogg! Kram!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards