Alla inlägg den 4 oktober 2012

Av Tilda - 4 oktober 2012 19:40

Hallojsan! 


Jag var i skolan som vanligt idag. Vi gjorde typ inget speciellt. Eller jo, vi hade fotboll på gympan med enorma svarta uppblåsbara bollar. Ni vet såna som man vanligtvis balanserar på. Det var det roligaste jag någonsin har gjort på idrotten xD 
Vi hade välskrivning i svenska, och jag trodde liksom att det handlade om hur man kunde texta fint, men självklart ska vi skriva skrivstil enligt mall och allt som man gjorde när man var liten. Det sög. 


Imorgon är det skoljoggen! Yey... Och vanligtvis springer vi runt en sjö, men nu i nya skolan ska vi springa i skogen som är den backigaste skogen i världen... 5 km upp och ner... FAN VAD KUL. 

Såklart går allt på tid och jag kommer nog svimma eller dö med min astma. Kmr satsa på intervaller, även om det tar ganska lång tid. Men jag kan inte springa hela sträckan ändå, så det är det som kommer funka bäst. Jag hatar idrott xD 

Men ja, lite om dagen dårå. Puss och kram! 


Ett slags diplom som jag fick när jag vann novelltävlingen jag berättade om. *skrytsam och stolt tjej*  

Sök i bloggen

Presentation

Hej!
Jag heter Tilda och är 13 år. Här kommer jag skriva om mitt liv och om böcker och filmer som jag tycker om. Lite allt möjligt, helt enkelt.
Jag gillar Twilight, HP, THG, PLL, Starkid, och mycket mer.
Tack för att du kikade in på min blogg! Kram!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards