Alla inlägg den 26 oktober 2012

Av Tilda - 26 oktober 2012 21:55

Nu äre höstlov, bros! (yes, pewdie is my role model)

Ska göra en massa kuliga saker! Ett filmmaraton. Hockeymatch och Ullared! Och kompisar då.... och möjligen sova typ läänge. ;)

Men filmmaran blir nog kul, även om de ska visa The Grudge 3... Det är på skolan då, så jag är inte hemma. Jag har ALDRIG kollat på en sån där riktig rysare, så det känns ju riktigt bra att börja med The Grudge.... not. Det är hemskt nog när Pewdie spelar det. At times like this you are happy that iPhones exists. Min kompis kommer tycka jag är så sjukt feg... xD 


Jag ska på hockey, inte så mycket mer än det. 

Sen ska jag till Ullared med den bästa! Det ska bli sjukt kul, så det blir gött! 


Sen ska jag ju självklart kolla på Pewdiepie och ha det allmänt latigt (vet att man nt säger så, men ja) ;)  HA DET GÖTT, KRAM! ♥


 

Av Tilda - 26 oktober 2012 21:35

Hej! 


Vad har ni gjort i veckan? Själv har jag gått i skolan. Jippi...Men nu så är jag glad för jag har HÖSTLOV! Det känns jävligt skönt! Detta har vi förtjänat. 

Vi kommer få våra datorer nästa tisdag, äntligen. Vi har väntat sjukt länge. Så det blir kuligt. 


Jag har gjort klart en tecking på bilden (nej men gud) med typ en brunn och ja... the beautiful nature. Nej men ni vet brunnen i the ring? Inte för att jag har sett filmen, kollar aldrig på skräckfilmer. Iaf så är det den jag har målat med (f*cking) vattenfärg. Och så skulle vi göra ett ansikte. Bildläraren klickade ut tre färgklickar i rött grönt och gult, och så skulle vi måla ett ansikte av det i grupp. Utan att prata. Med fingrarna. Det gick.... bra, kanske är lite överdrivet, men okej. Det gick bra! ett failat ansikte och någonting med massa färger, typ en fläck, haha ^^

Tog ingen bild, tyvärr. Men ja, det är vad jag har gjort idag typ! 



 

Sök i bloggen

Presentation

Hej!
Jag heter Tilda och är 13 år. Här kommer jag skriva om mitt liv och om böcker och filmer som jag tycker om. Lite allt möjligt, helt enkelt.
Jag gillar Twilight, HP, THG, PLL, Starkid, och mycket mer.
Tack för att du kikade in på min blogg! Kram!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards